loading...
گروه ردا
mr_razavi بازدید : 30 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

صبح پنجشنبه بود و من هم پنجشنبه ها تعطیل. اون روز صبح خانه ما مجلس زنانه بود و من مجبور بودم به خانه مادر‌بزرگم‌ بروم. داشتم آماده رفتن می شدم که خواهرزاده‌ام با چشم های گریان وارد اتاق شد:

-          دایی، برام کتاب رنگ آمیزی بخر

-          عزیزم، چی شده؟ چرا گریه می کنی؟ کتاب برای چی می‌خوای؟

-          فلانی (برادرزاده ام) کتاب رنگ آمیزی جدید خریده. منم میخوام

بهش گفتم دایی جون؛ خب شما هم که کتاب رنگ آمیزی داری اما گفت نه؛ اونا همش پر شده

-          ولی در عوضش شما بیشتر از اون کتاب رنگ آمیزی دارید

-          نه دایی؛ برام بخر

با خودم گفتم عیبی نداره که یکی دیگه براش میخرم.

تو راه رفتن به یک دو مغازه سرزدم ولی نداشت. ظهر داشتم با خودم می گفتم که برگشتنه چند مغازه دیگر را هم چک می کنم تا کتاب را برایش جور کنم که یک آن صدای زنگ در آمد. از آیفون که نگاه کردم کسی پیدا نبود.

-          کیه؟؟

صدای کودکانه ای را شنیدم:

-          ببخشید دارید پولی، چیزی کمک کنید؟

قدش به دوربین نمی رسید.

مادرشهم آمد کنارش. زنگ همه خانه ها را زده بود. بالا و پایین می پرید تا در دوربین دیده شود؛ اما هیچ کس به این مادر و دختر کمک نکرد.

به آن دو نگاه کردم. به آن سوی کوچه رفتند. تازه اینجا بود که لباس و کفشهای ناز اما مندرس آن دخترک معلوم شد اما تا آنجایی که زاویه ی آن دوربین نشان می داد درآمد آن طرف کوچه هم فقط نا‌امیدی بود.

نمیدانم شاید آن دخترک هم رنگ آمیزی دوست داشت.....

 

Mohammad518 بازدید : 26 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

پژوهشگران دانشگاه توکیو توانستند با استفاده از حباب صابون نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را بسازند. به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، این پژوهشگران با ابتکاراتی موفق شدند از حباب صابون به عنوان یک صفحه نمایش انعطاف پذیر و مستحکم استفاده کنند. مطابق گزارش وب سایت digitaltrends ، پژوهشگران دانشگاه توکیو در ژاپن موفق شده‌اند تصاویری را بر روی یک حباب صابون پخش کنند. 

عکس و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

Mohammad518 بازدید : 23 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

 نوکیا از یکی از فناوری‌های آینده در گوشی‌هایش توسط تاپانی جکینن، رئیس بخش طراحی، پرده‌برداری کرد و آن چیزی نیست جز یک گوشی انعطاف‌پذیر! نوکیا Kinetic در همایش Nokia World 2011 در مرکز اکسل شهر لندن، یکی از ستاره‌های جذاب بود.

 

با پیچ دادن گوشی به سمت جلو می‌توان فایل‌ها را مرور کرد و عمل پیچ دادن، سرعت را کنترل می‌کند. هر بیشتر پیچ دهید، سریع‌تر می‌توانید مرور کنید. اگر زیاد دور شدید خیلی راحت گوشی را به آرامی پیچ دهید تا به فایل یا مخاطبی که به دنبالش بودید دسترسی پیدا کنید. برای اجرا می‌توان گوشی را خم کرد یا آیتمی را در منو باز کرد.


عکس و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

Mohammad518 بازدید : 23 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

سیستم مفهومی JPods‌ نمونه ای از خطوط حمل و نقل پر سرعت شخصی (PRT)‌ است که انرژی مورد نیاز برای حرکت کابین های الکتریکی توسط پنل های خورشیدی تأمین می شود. با توجه به لزوم ایجاد تغییرات اساسی در نسل جدید سیستم های حمل و نقل و استفاده از سوخت های پاک، سیستم‌های حمل و نقل پر سرعت شخصی (PRT) طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته اند.

عکس و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

Delforooz بازدید : 21 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

فضای مجازی واژه‌ای است که در دهه ۱۹۸۰ وارد ادبیات علمی تخیلی شد و شاغلان در زمینه کامپیوتر و علاقه‌مندان به سرعت آن را به کار بردند و در دهه ۱۹۹۰ رایج شد. در این دوره، استفاده از اینترنت، شبکه و مخابرات دیجیتال سریعاً در حال رشد بود و لفظ فضای مجازی می‌توانست بسیاری از ایده‌ها و پدیده‌های نوظهور را نمایندگی کند.

لفظ مادر فضای مجازی سایبرنتیک است که از κυβερνήτης یونانی باستان به معنای فرماندار یا راننده مشتق شده، واژه‌ای که نوربرت وینر برای کار پیشگامانه اش در مخابرات الکترونیک و علم کنترل به کار برد.

در این پست شما را با روش های هک و دزدی در فضای مجازی آشنا خواهیم کرد.

 

mamalranjbar بازدید : 25 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

 دانشمندان نظامی با تمام سلاح‌ها و خدمات نیروهای مسلح سر و کار دارند و ایشان را می‌توان در تمامی سطوح سلسله مراتب فرماندهی یافت. هر چند که پژوهش‌های زیادی توسط دانشمندان بر روی روانشناسی نظامیو شیوه‌های کاهش فشار روانی و افزایش روحیهیگانی انجام می‌شود اما با این حال بسیاری از فعالیت‌های علمی-نظامی در جهت فن‌آورهای اطلاعاتی، ارتباطیو توسعه توانمندی‌های نظامی انجام می‌شود. توسعهٔ این توانمندی‌ها از راه پژوهش، طراحی، توسعه و مدل‌سازی سلاح‌ها، تجهیزات پشتیبانی و فن‌آوری نظامیکه به طور کل شامل تمامی علوم مربوطه، از شبکه‌های ارتباطی جهانی و ناوهای هواپیمابرگرفته تا رنگ دیوار و نوع غذای سربازان می‌باشد.

بقیه در ادامه مطلب

گروه ردا بازدید : 33 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

پاسخ اين پرسش را از كلام حضرت آيت‌الله سبحاني(مد ظله العالي) مي دهيم.

اهميت نهضت امام حسين (ع)كه به صورت يكي از شورانگيزترين حماسه‌هاي تاريخ بشريت درآمده، نه تنها از اين نظر است كه همه ساله نيرومندترين امواج احساسات ميليون‌ها انسان را برمي‌انگيزد و مراسمي پرشورتر از همة مراسم ديگر به وجود مي‌آورد، بلكه اهميت آن بيشتر بدين خاطر است كه هيچ‌گونه محرّكي جز عواطف پاك ديني و انساني ندارد. اين تظاهرات پرشكوه كه به خاطر بزرگ‌داشت اين حادثة تاريخي انجام مي‌گيرد و برخلاف ديگر تظاهرات، نيازمند هيچ‌گونه مقدمه‌چيني و فعاليت تبليغاتي نيست، از اين جهت در نوع خود بي‌نظير است.

mamalranjbar بازدید : 29 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)
   توسعه توانمندی‌ها که گاهی آن را «قدرت نظامی» می‌خوانند، یکی از پیچیده‌ترین فعالیت‌های بشری است زیرا که شامل عوامل زیر می‌شود: مقتضیات راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی به منظور مقابله با تهدیدات مشخص؛ دکترین‌های راهبردی، عملیاتیو تاکتیکی که توانمندی‌های به دست آمده طبق آن‌ها استفاده خواهند شد؛ شناخت راه‌کارها، روش‌ها و سامانه‌هایی که برای اجرای دکترین‌ها استفاده می‌شوند؛ عملکرد متوالی و پیوستهٔ سازمان‌های نظامیتحت شرایط جنگی و با در نظر گرفتن خدمات بهداری برای کارکنان و نگهداری تجهیزات را می‌دهد؛ ارائه خدماتی در جهت کمک به بازیابی سلامت کارکنان مجروح و تعمیر تجهیزات خراب؛ و سرانجام رفع بسیج نیروهاپس از جنگ‌های آینده و انهدام جنگ‌افزارهای جنگی که در زمان صلح به آن‌ها نیاز نیست.
توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 719
  • بازدید کلی : 6,372