loading...
گروه ردا
گروه ردا بازدید : 110 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

radagroup.rzb.ir

سلام خدمت همه دوستان عزیز.

    با توجه به این که منابع اطلاعات مفید در فضای مجازی بسیار کم  هست، ما تصمیم گرفتیم یک پایگاه اینترنتی جامع راه اندازی کنیم.

    شما بازدید کننده گرامی هم می‌توانید ما رو یاری کنید. اگر هر مقاله یا مطلبی در هر زمینهای (حتی یک داستان یا شعر) دارید، می‌تونید از طریق وبلاگ ما آن را منتشر کنید. مطالبتون رو به یکی از این دو روش می‌تونید ارسال کنید:

1) عضویت در وبلاگ و ثبت مطلب

2) ارسال از طریق ایمیل به cyber406rozblog@gmail.com

منتظر شما خواهیم بود.

با تشکر - گروه سایبری ردا

mersad406 بازدید : 32 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رئیس پژوهشکده سامانه های فضانوردی از طراحی مفهمومی یک سفینه 300 تا 500 کیلوگرمی برای اعزام موجود زنده به دور مدار زمین خبر داد.

محمد ابراهیمی ، طراحی مفهومی سفینه مدارگرد با وزنی بین 300 تا 500 کیلوگرم را یکی از برنامه های سال 93 در راستای پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی تحقق هدف اعزام انسان به فضا عنوان کرد و اظهار داشت: در یکی از گام های رسیدن به هدف نهایی اعزام انسان به فضا، ارسال فضاپیما به دور مدار زمین باید اجرایی شود که این موضوع در برنامه میان مدت دیده شده است.

وی با بیان اینکه برای سال جاری طراحی مدل مفهومی یک سفینه 300 تا 500 کیلوگرمی مدارگرد برای بردن ساده ترین نوع حیات به مدار زمین در دستور کار قرار گرفته است، افزود: اعزام موجود زنده ممکن است در قالب یک میمون بسیار کوچک یا موش صحرایی عملیاتی شود.

رئیس پژوهشکده سامانه های فضانوردی با تاکید بر اینکه طراحی مدل مفهومی این فضاپیما در همکاری با دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعریف شده است، گفت: مقدمات اجرای کار پس از تصویب نهایی و ابلاغ آن به سازمان فضایی ایران آغاز می شود.

ابراهیمی وزن این سفینه فضاپیما را حدود 300 کیلوگرم عنوان کرد که در مدار بالای 250 کیلومتر قرار می گیرد و گفت: اعزام این فضاپیما بر روی مدار، سال 96 تا 97 انجام می شود و هم اکنون مدل مفهومی آن در حال تصویب مراحل ابتدایی است.

به گزارش مهر، محققان فضایی کشورمان تاکنون موفق شده اند دو کاوشگر را به زیرمدار زمین ارسال کنند که این دو کاوشگر حامل موجود زنده با موفقیت به زمین بازگشتند.

اعزام انسان به مدار زمین در نقشه جامع علمی کشور برای سال 1404 هدفگذاری شده است.

Mo2D بازدید : 24 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

ماده 1- مأمورین مسلح موضوع این قانون که به منظور استقرار نظم و امنیت و جلوگیری از فرار متهم یا مجرم و یا در مقام ضابط قوه قضائیه به‌تفتیش، تحقیق و کشف جرائم و اجرای احکام قضائی و یا سایر مأموریت‌های محوله، مجاز به حمل و بکارگیری سلاح می‌باشند موظفند به هنگام بکارگیری سلاح در موارد ضروری کلیه ضوابط و مقررات این قانون را رعایت نمایند.

‌تبصره- مأمورین مسلح وزارت اطلاعات در اجرای وظایف محوله قانونی، در مورد بکارگیری سلاح مشمول این قانون می‌باشند.

بقیه در ادامه مطلب

mamalranjbar بازدید : 25 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

 دانشمندان نظامی با تمام سلاح‌ها و خدمات نیروهای مسلح سر و کار دارند و ایشان را می‌توان در تمامی سطوح سلسله مراتب فرماندهی یافت. هر چند که پژوهش‌های زیادی توسط دانشمندان بر روی روانشناسی نظامیو شیوه‌های کاهش فشار روانی و افزایش روحیهیگانی انجام می‌شود اما با این حال بسیاری از فعالیت‌های علمی-نظامی در جهت فن‌آورهای اطلاعاتی، ارتباطیو توسعه توانمندی‌های نظامی انجام می‌شود. توسعهٔ این توانمندی‌ها از راه پژوهش، طراحی، توسعه و مدل‌سازی سلاح‌ها، تجهیزات پشتیبانی و فن‌آوری نظامیکه به طور کل شامل تمامی علوم مربوطه، از شبکه‌های ارتباطی جهانی و ناوهای هواپیمابرگرفته تا رنگ دیوار و نوع غذای سربازان می‌باشد.

بقیه در ادامه مطلب

mamalranjbar بازدید : 29 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)
   توسعه توانمندی‌ها که گاهی آن را «قدرت نظامی» می‌خوانند، یکی از پیچیده‌ترین فعالیت‌های بشری است زیرا که شامل عوامل زیر می‌شود: مقتضیات راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی به منظور مقابله با تهدیدات مشخص؛ دکترین‌های راهبردی، عملیاتیو تاکتیکی که توانمندی‌های به دست آمده طبق آن‌ها استفاده خواهند شد؛ شناخت راه‌کارها، روش‌ها و سامانه‌هایی که برای اجرای دکترین‌ها استفاده می‌شوند؛ عملکرد متوالی و پیوستهٔ سازمان‌های نظامیتحت شرایط جنگی و با در نظر گرفتن خدمات بهداری برای کارکنان و نگهداری تجهیزات را می‌دهد؛ ارائه خدماتی در جهت کمک به بازیابی سلامت کارکنان مجروح و تعمیر تجهیزات خراب؛ و سرانجام رفع بسیج نیروهاپس از جنگ‌های آینده و انهدام جنگ‌افزارهای جنگی که در زمان صلح به آن‌ها نیاز نیست.
توضیحات بیشتر در ادامه مطلب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 715
  • بازدید کلی : 6,368