loading...
گروه ردا
گروه ردا بازدید : 111 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

radagroup.rzb.ir

سلام خدمت همه دوستان عزیز.

    با توجه به این که منابع اطلاعات مفید در فضای مجازی بسیار کم  هست، ما تصمیم گرفتیم یک پایگاه اینترنتی جامع راه اندازی کنیم.

    شما بازدید کننده گرامی هم می‌توانید ما رو یاری کنید. اگر هر مقاله یا مطلبی در هر زمینهای (حتی یک داستان یا شعر) دارید، می‌تونید از طریق وبلاگ ما آن را منتشر کنید. مطالبتون رو به یکی از این دو روش می‌تونید ارسال کنید:

1) عضویت در وبلاگ و ثبت مطلب

2) ارسال از طریق ایمیل به cyber406rozblog@gmail.com

منتظر شما خواهیم بود.

با تشکر - گروه سایبری ردا

گروه ردا بازدید : 34 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چرا شیعیان در نماز، از مُهر استفاده می کنند؟ آیا این کار، نوعی عبادت غیر خدا و بدعت محسوب نمی شود؟

جواب:

با این که تمام فقهای اهل سنت مانند فقهای شیعه قائل به آنند که سجده بر خاک صحیح است اما نمی دانیم چرا عده ای اصرار دارند بر این که نماز خواندن با خاک و مهر نوعی بدعت در دین است!

ما در این پست به روایاتی از منابع معتبر اهل سنت که به اثبات سنت بودن سجده بر خاک می پردازد ،اشاره می کنیم.

گروه ردا بازدید : 36 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پرسپوليس در ديدار حساس خود در هفته پاياني ليگ برتر مقابل استقلال خوزستان به پيروزي رسيد و 55 امتيازي شد.

ديدار تيم‌هاي استقلال خوزستان و پرسپوليس در هفته بيست و نهم ليگ برتر، از ساعت 19 در ورزشگاه غدير اهواز آغاز شد که در پايان شاگردان علي دايي با تک گل عباس زاده به پيروزي رسيدند و سهميه آسيا را کسب کردند. نوسنده: امیررضا استهباناتی

منبع: ورزش3

 

گروه ردا بازدید : 42 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مهاجم تراکتورسازي آقاي گل سيزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر شد.

در پايان فصل سيزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران کريم انصاري‌فرد از تراکتورسازي تبريز با زدن 14 گل به عنوان آقاي گل رقابت‌هاي اين فصل انتخاب شد.

**رده‌بندي گلزنان در پايان فصل سيزدهم به شرح زير است:

14 گل: کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي)

13 گل: رضا عنايتي (صباي قم)

12 گل: مهرداد بايرامي (گسترش فولاد)

11 گل: رضا نوروزي (نفت تهران) - مهدي دغاغله (ملوان)

نویسنده: امیررضا استهباناتی

منبع: ورزش3

گروه ردا بازدید : 118 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

تصاویر اقدام قشنگ و پر رمز و راز خدام با محبت امام رضا علیه السلام در سر زدن به بیماران و تبرک کردن سر و دیده و صورت آنها با با پرچم گنبد باشکوه امام رئوف دیدنی است.

یاد خاطره ای لطیف برای دهه کرامت و این روزهای میکده رضوی افتادم:

خادم این روضه رضوان می گفت دختر بچه شفا گرفته بود. با تب و تاب ازش سوال کردم چه دیدی و چه شنیدی؟

دخترک با آرامشی خاص گفت هیچ. فقط پدرم را خبر کنید

پدر دخترک که رسید طفل به گریه و هق  هق افتاد: امام رضا گفت «به بابات بگو دیگه به خواهرم چیزی نگه»

پدر که از شفای کودکش بی قرار بود با شنیدن این جمله اختیار از کف داد. نفسش که برگشت به خادم گفت: دخیل که بستم به امام رضا گفتم: می خوای دخترمو شفا ندی شفا نده. اما برگردم قم به خواهرت گلایه خواهم کرد.

عکس ها در ادامه مطلب

گروه ردا بازدید : 140 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

مرورگر ساینا یک مرورگز بومی است که نسبت به مرورگرهای موجود دارای نقاط قوت بسیاری است. این مرورگر شباهت زیادی به فایرفاکس دارد و در سه نسخه ویندوز، لینوکس و اندروید ارائه شده است. به گزارش مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت تعداد دانلود ها انجام شده از این مرورگر به مرز 100000 نسخه نزدیک شده است. در این پست به بررسی نقاط قوت و نقاط ضعف این مرورگر می پردازیم. (توجه کنید که این پست حاصل کار کردن خودم با این نرم افزار است.)

گروه ردا بازدید : 152 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

«ثروت خود را بر روی این زمین نیندوزید زیرا ممکن است بید یا زنگ به آن آسیب رسانند و یا دزد آن را برباید. ثروتتان را در آسمان بیندوزید، در جایی که از بید و زنگ و دزد خبری نیست. اگر ثروت شما در آسمان باشد، فکر و دلتان نیز در آنجا خواهد بود.»

«چشم، چراغ وجود انسان است. اگر چشم تو پاک باشد، تمام وجودت نیز پاک و روشن خواهد بود. ولی اگر چشمت با شهوت و طمع تیره شده باشد، تمام وجودت هم در تاریکی عمیقی فرو خواهد رفت.»

«نمی توانی به دو ارباب خدمت کنی. باید فقط یکی از آنها را دوست داشته باشی و فقط به یکی وفادار بمانی. همچنین نمی‌توانی هم بنده ی خدا باشی و هم بنده ی پول.»
«پس نصیحت من این است که برای خوراک و پوشاک غصه نخورید. برای همین زندگانی و بدنی که دارید شاد باشید. آیا ارزش زندگی و بدن، بیشتر از خوراک و پوشاک نیست؟ به پرندگان نگاه کنید. غصه ندارند که چه بخورند. نه می‌کارند و نه درو می‌کنند، ولی پدر آسمانی شما1 خوراک آنها را فراهم می‌سازد. آیا شما برای خدا خیلی بیشتر از این پرندگان ارزش ندارید؟ آیا غصه خوردن می‌تواند یک لحظه عمرتان را طولانی‌تر کند؟»

«چرا برای لباس و پوشاک غصه می‌خوررید؟ به گلهای سوسن که در صحرا هستند، نگاه کنید. آنها برای لباس غصه نمی‌خورند. با این حال به شما می‌گویم که سلیمان با تمام شکوه و ثروت خود، هرگز لباسی به زیبایی این گلهای صحرایی نپوشید. پس اگر خدا در فکر گلهایی است که امروز هستند و فردا از بین می‌روند، چقدر بیشتر در فکر شماست، ای کم ایمانان.»
«پس غصه ی خوراک و پوشاک را نخورید. چون بی ایمانان درباره ی این چیزها دائماً فکر می‌کنند و سخن می‌گویند. شما با ایشان فرق دارید. پدر آسمانی1 شما کاملاً می‌داند شما به چه نیاز دارید. اگر شما در زندگی خود، به خدا بیش از هر چیز دیگر اهمیت دهید و دل ببندید، او همه ی نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت.»2

پینوشتها:

1. منظور خدا است چون مسیحیان اعتقاد دارند که عیسی (ع) پسر خداست. در حالی که ما میدانیم یک خدا بیشتر وجود ندارد و حضرت عیسی (ع) پیامبر خدا می باشند و متأسفانه انجیل تحریف شده است.

2. انجیل متی، باب 6، 19 تا 33

گروه ردا بازدید : 27 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

 شعر زیبای به طه به یاسین، اثر  علی فانی رو در ادامه براتون قرار دادم که برای منتظران امام زمان (عج)  واقعا تأثیر گذار هست. متن آهنگ در ادامه مطلب

لینک دانلود از سایت blognews

دانلود کیفیت 320          دانلود کیفیت 128

گروه ردا بازدید : 25 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

آرزوی حس حضور امام زمان(عج) در زندگی، حس عجیبی است که زندگی را سراسر نور می‌کند و قلب عاشقان را به تپش وا می‌دارد. این حس حضور، نشاط، شور و شعف را در رگ‌های زندگی جاری می‌کند و لحظه لحظه . . .

گروه ردا بازدید : 23 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت خرج تحصیل خود را بدست می آورد یک روز به شدت دچار تنگدستی و گرسنگی شد او فقط یک سکه نا قابل در جیب داشت.  در حالی که گرسنگی سخت به او فشار میاورد تصمیم گرفت از خانه بعدی تقاضای غذا کند  با این حال وقتی دختر جوان زیبایی در را برویش گشود دستپاچه شد و به جای غذا یک لیوان آب خواست.  دختر جوان احساس کرد که او بسیار گرسنه است.برایش یک لیوان شیر بسیار بزرگ آورد پسرک شیر را سر کشیده و آهسته گفت:  چقدر باید به شما بپردازم؟  دختر جوان گفت:هیچ.  مادرمان به ما یاد داده در قبال کار نیکی که برای دیگران انجام می دهیم چیزی دریافت نکنیم.  پسرک در مقابل گفت:از صمیم قلب از شما تشکرمی کنم.  پسرک که هاروارد کلی نام داشت پس از ترک خانه نه تنها از نظر جسمی خود را قویتر حس می کرد بلکه ایمانش به خداوند و انسانهای نیکو کار نیز بیشتر شد. تا پیش از این او آماده شده بود دست از تحصیل بکشد..  سالها بعد……  زن جوانی به بیماری مهلکی گرفتار شد. پزشکان از درمان وی عاجز شدند.او به شهر بزرگتری منتقل شد. دکترهاروارد کلی برای مشاوره در مورد وضعیت این زن فراخوانده شد.  وقتی او نام شهری که زن جوان از آنجا آمده بود شنید برق عجیبی در چشمانش نمایان شداو بلافاصله بیمار را شناخت. مصمم به اتاقش بازگشت و با خود عهد کرد هر چه در توان دارد برای نجات زندگی وی به کار گیرد.  مبارزه آنها بعد از کشمکش طولانی با بیماری به پیروزی رسید. روز ترخیص بیمار فرا رسید.زن با ترس و لرز صورتحساب را گشود . او اطمینان داشت تا پایان عمر باید برای پرداخت صورتحساب کار کند. نگاهی به صورتحساب انداخت جمله ای به چشمش خورد. ”همه مخارج بیمارستان قبلا با یک لیوان شیر پرداخته شده است“.

گروه ردا بازدید : 32 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

به نام خدا

امروز می‌پردازیم به یکی از امکانات ویندوز که البته به نظر خودم بیشتر نقطه ضعف به شمار میاد. این امکان AutoPlay هست که به شما اجازه میده که یه برنامه رو به صورت خودکار از روی سی دی یا فلش یا هر حافظه‌ی دیگه‌ای اجرا کنید. برای مثال یه سی دی رو جوری تنظیم کنید که با قرار دادن در CD-ROM به طور خودکار یه نرم افزار رو نصب کنه. این امکان ممکنه واسه یه شرکت نرم افزاری به درد بخور باشه، اما به هکرها این اجازه رو میده که یه ویروس رو بدون اجازه‌ی شما روی کامپیوترتون اجرا کنند. ضمن این که همه‌ی ما بلدیم که چطور با دوبار کلیک کردن یه برنامه رو باز کنیم!!! پس به نظر من بهتره که به خاطر چند تا کلیک ساده، امنیت کامپیوترتون رو به خطر نیندازید. اگر مشتاقید بدونید چطوری میشه این امکان مخوف (!!) رو غیر فعال کرد، ادامه مطلب رو بخونید.

گروه ردا بازدید : 27 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

A long time ago, there was an Emperor who told his horseman that if he could ride on his horse and cover as much land area as he likes, then the Emperor would give him the area of land he has covered.

Sure enough, the horseman quickly jumped onto his horse and rode as fast as possible to cover as much land area as he could. He kept on riding and riding, whipping the horse to go as fast as possible. When he was hungry or tired, he did not stop because he wanted to cover as much area as possible.

Came to a point when he had covered a substantial area and he was exhausted and was dying. Then he asked himself, "Why did I push myself so hard to cover so much land area? Now I am dying and I only need a very small area to bury myself."

سال ها پیش، حاکمی به یکی از سوارکارانش گفت: مقدار سرزمین هایی را که بتواند با اسبش طی کند را به او خواهد بخشید.

همان طور که انتظار می رفت، اسب سوار به سرعت برای طی کردن هر چه بیشتر سرزمین ها سوار بر اسبش شد و با سرعت شروع کرد به تاختن. با شلاق زدن به اسبش با آخرین سرعت ممکن می تاخت و می تاخت. حتی وقتی گرسنه و خسته بود، متوقف نمی شد چون می خواست تا جایی که امکان داشت سرزمین های بیشتری را طی کند.

وقتی مناطق قابل توجهی را طی کرده بود به نقطه ای رسید . خسته بود و داشت می مرد. از خودش پرسید: چرا خودم را مجبور کردم تا سخت تلاش کنم و این مقدرا زمین بدست بیاروم؟ در حالی که در حال مردن هستم و تنها به یک وجب خاک برای دفن کردنم نیاز دارم.

این شبیه زندگی خیلی از ماها نیست؟

 

گروه ردا بازدید : 34 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

پاسخ اين پرسش را از كلام حضرت آيت‌الله سبحاني(مد ظله العالي) مي دهيم.

اهميت نهضت امام حسين (ع)كه به صورت يكي از شورانگيزترين حماسه‌هاي تاريخ بشريت درآمده، نه تنها از اين نظر است كه همه ساله نيرومندترين امواج احساسات ميليون‌ها انسان را برمي‌انگيزد و مراسمي پرشورتر از همة مراسم ديگر به وجود مي‌آورد، بلكه اهميت آن بيشتر بدين خاطر است كه هيچ‌گونه محرّكي جز عواطف پاك ديني و انساني ندارد. اين تظاهرات پرشكوه كه به خاطر بزرگ‌داشت اين حادثة تاريخي انجام مي‌گيرد و برخلاف ديگر تظاهرات، نيازمند هيچ‌گونه مقدمه‌چيني و فعاليت تبليغاتي نيست، از اين جهت در نوع خود بي‌نظير است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 739
  • بازدید کلی : 6,392