loading...
گروه ردا
گروه ردا بازدید : 110 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

radagroup.rzb.ir

سلام خدمت همه دوستان عزیز.

    با توجه به این که منابع اطلاعات مفید در فضای مجازی بسیار کم  هست، ما تصمیم گرفتیم یک پایگاه اینترنتی جامع راه اندازی کنیم.

    شما بازدید کننده گرامی هم می‌توانید ما رو یاری کنید. اگر هر مقاله یا مطلبی در هر زمینهای (حتی یک داستان یا شعر) دارید، می‌تونید از طریق وبلاگ ما آن را منتشر کنید. مطالبتون رو به یکی از این دو روش می‌تونید ارسال کنید:

1) عضویت در وبلاگ و ثبت مطلب

2) ارسال از طریق ایمیل به cyber406rozblog@gmail.com

منتظر شما خواهیم بود.

با تشکر - گروه سایبری ردا

mersad406 بازدید : 35 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

این عکس که توسط ماهواره ی NOAA گرفته شده نشان می‌دهد که چهره‌ی زمین از فضا به چه روندی تغییر می‌پذیرد.

در جدیدترین عکس که توسط ماهوارهNOAA  از زمین گرفته شده نکات کلیدی و حائز اهمیتی را بیان می‌کند.

این عکس که سه روز پیش توسط ماهواره‌ی NOAA گرفته شده نشان می‌دهد که چهره‌ی زمین از فضا به چه روندی تغییر می‌پذیرد.

جدیدترین عکس "زمین" + عکس 

عکسی از زمین که توسط ماهواره NOAA در ۲۲ آوریل ۲۰۱۴ گرفته شد.

به گفته‌ی کارشناسان، علت گرفتن این عکس روز زمین بوده که در مقایسه با اولین عکس آپولو در سال 1970 تغییرات فراوانی را داشته است.

روز زمین، روزی برای افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست کره‌ی زمین است. این روز دو بار در سال، یک بار در طول فصل بهار در نیمکره شمالی و در طول فصل پاییز در نیمکره جنوبی (که فصل بهار آن نیمکره محسوب می‌شود) برگزار می‌شود.

Mahdi0711 بازدید : 82 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

در ادامه برای شما اثبات می کنیم 1- برابر با 1 است، 2 برابر با 1 است، اگر a و b دو عدد متمایز باشند با هم برابرند و هر عدد حقیقی دلخواه همواره مثبت است!!

Mahdi0711 بازدید : 34 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

چند سالی می شود که ماجرای حذف کنکور مطرح است و مسئولان چه تلاشی می کنند برای اجرای این طرح و چه فسفرها می سوزانند  برای اجرای آن.غافل از آن که با توجه به کاهش جمعیت و به دنبالش کاهش شرکت کنندگان در کنکور،این غول دهه شصت و هفتاد،خود به خود شاخ هایش خواهد شکست. در ادامه مطلب به عواقب حذف کنکور می پردازیم.

Mahdi0711 بازدید : 27 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 استرس و اضطراب شب امتحان از آن دسته حال و هوایی است که تمرکز را برای مطالعه و خواندن درس ها تحت تاثیر قرار می دهد اما گروهی از دانش آموزان هستند که حتی در پرسش و پاسخ های معمولی سر کلاس نیز دچار دلشوره و استرس می شوند و این دلشوره مانع از تمرکز و پاسخگویی صحیح آن ها به پرسش ها می شود.

برای غلبه بر این  اضطراب  نسخه ای  گیاهی وجود دارد و آن نوشیدن 2تا 3 فنجان دمنوش چای سبز در شب های امتحان است. چای سبز به این دلیل که سرشار از فنول ها و آنتی اکسیدان است موجب برقراری آرامش روانی می شود و در عین حال می تواند حافظه ی فرد را تقویت کند. شاید بهتر باشد همزمان با شروع امتحانات یا در روز پرسش و پاسخ کلاسی، نوشیدن 2 فنجان چای سبز را به برنامه ی غذایی روزانه تان اضافه کنید.

hadi0711 بازدید : 29 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

چیپس و تاثیرات آن

وقتی سیب زمینی را بصورت پخته از آتیش بیرون می آورید ظرف یک ساعت در معده هضم خواهد شد. سیب زمینی آب پز ظرف ۴ ساعت هضم می شود و سیب زمینی سرخ کرده ظرف ۱۲ ساعت نصفش هضم و نصفش از طریق معده اخراج خواهد شد.

پُفک و تاثیرات آن

کسانی هم که سراغ من می آیند و اعلام می کنند: چرا میگید پفک سمی است؟

جهت اطلاع کافی است پفک را با آب خیس کنید و با شصت دستتان آن را به سرامیک آشپزخانه بچسبانید. بعد از ۸ ساعت عمرا” بتونید این پفک خشک شده را از دیوار بکنید. باید کلی کاردک و چاقو بزنید تا کنده شود. حالا حساب کنید این پفک با بزاق چسبنده خیس می شود و وارد دیواره معده می شود….

تست سیستم گوارشی

یک روش هم برای کسانی که مدعی هستند سیستم گوارش و جذب آنها هیچ مشکلی ندارد:

یک حبه سیر را بطور کامل بدون جویدن و خورد شدن قورت داده اگر قبل از ۲۴ ساعت از بدن خارج شد بدن سالم است زیرا در این مدت هیچ میکروبی در بدن نمی تواند رشد کند. و اگر طولانی تر شد دچار یبوست (محل رشد میکروب) بوده و بیمارید.

دستشویی ها (توالت ها)

قدیم ندیما دستشوئی ما ایرانی ها یک گوشه در دورترین نقطه حیاط بود که بابابزرگ و مامان بزرگای ما وقتی میخواستند بروند داخل مستراح یک دستمال به سرشون میبستند

اون موقع دلیل این کار این بود که بخارات ناشی از ادرار (شامل اسید اوریک و فسفریک و..) روی پوست سر و موهای سر و بالطبع سلامتی تاثیر فزاینده ای داشت و یکی از عوامل ریزش مو بود… در ضمن مثل الان اینطوری نبود که بروند مستراح و ۶ ساعت بنشینند راجع به مسائل روزمره تفکر کنند.

الان مستراح ما ایرانی ها صااااف اومده وسط هال و اتاق پذیرائی و تازه بین سنگ توالت و محل شستن دست هیچ دری هم وجود نداره. ..

به دلیل مشکلات تغذیه ما ایرانی ها مجبوریم حداقل ۱۰ دقیقه اونجا بساط پهن کنیم و خانم خونه هم یک حوله انداخته روی جا حوله ائی در دستشوئی و خبر نداره این حوله چه نقشی در جذب بخارات سمی ادرار و مدفوع دارد . و بعد از شستن صورت اون حوله را میمالند روی صورت و فاتحه مع الصلوات. (یعنی آخر آلودگی)

خلاصه اینکه یکی از عوامل ریزش مو و بیماری های ما ایرانی ها همین بخارات ناشی از ادرار در توالت های ماست

برای حل این موضوع:  اول حوله و مسواک را خارج یا لااقل دور از توالت و روی جای مخصوص قرار دهید.

حالا که صحبت از توالت شد بد نیست بدونید: قدیم ندیما وقتی توی جنگ کسی جراحت میدید و بدنش زخم برمیداشت فورا” روی زخم خود ادرار میکرد و یک موم عسل روی آن قرار میداد و با پارچه روی زخم را میبست .

دلیلش هم اینه که ادرار استرلیزه ترین و پاکیزه ترین محصول تولیدی از کلیه در بدن است

در یک مصاحبه پرفسوری میگفت: حتما” درب توالت فرنگی را اول بگذارید بعد سیفون را استفاده کنید، تا این بخارات و سموم از آن خارج نشود. این فرهنگی است که متاسفانه در ایران حتی واسه کسانیکه توالت فرنگی استفاده میکنند جا نیافتاده.

راستی هیچوقت به این موضوع فکر کردید چرا موقع ساخت توالت فرنگی واسش در گذاشتند؟!!!

این پیام را برای هر کسی که سلامتی اش برایتان اهمیت دارد ، بفرستید یا تعریف کنید.

Mohammad518 بازدید : 29 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

چهار دانشجوی مهندسی دانشگاه فناوری ماساچوست (MIT ) نمونه اولیه از یک دستگاه پوشیدنی ساخته اند که می تواند بدن را خنک ساخته و استفاده از دستگاه های تهویه هوا را منسوخ کند.

عکس و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

Mohammad518 بازدید : 26 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دو دانشجوی کانادایی یک لباس ورزشی طراحی کرده اند که به کاربر خود می گوید هنگام ورزش چقدر سخت کار کرده و به چه میزان از انجام حرکات در طی تمرین سرباز زده است.لباس کامل ورزشی که " آتوس" نام دارد مجهز به حسگرهای کوچکی است که خروجی ماهیچه، ضربان قلب و تنفس را اندازه گیری می کند.

Mohammad518 بازدید : 30 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

داده‌ها هر روز حجیم تر می شوند و ما مدام به فضای بیشتری برای ذخیره سازی آنها احتیاج پیدا می کنیم. بر خلاف بسیاری از فناوری ها، شرکت های فناور در تجاری سازی آخرین دستاوردهای ذخیره سازی چندان موفق عمل نکرده اند. سالها است حافظه های فلش معرفی شده اند ولی هنوز خبری از فراگیری آنها نیست. کافی است آن را با فناوری های نمایشگر مقایسه کنید که در کمتر از ۲ سال به دست مصرف کننده نهایی می رسند. در این پست شما را با یک فناوری جدید برای ذخیره سازی آشنا می‌کنیم.

Mohammad518 بازدید : 30 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

مایکروسافت اخیرا دستگاهی تولید کرده که شکل ظاهری مشابه کینکت دارد. این دستگاه که OmniaTouch نام دارد و روی شونه کاربر نصب می شود، هر سطحی از میز گرفته تا پوست دست را به صفحه لمسی تبدیل می کند.

عکس و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

Mohammad518 بازدید : 35 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

بعد از مطالعات فراوانی که دکتر تئودور برگر و همکارانش در مورد واکنشهای شیمیایی فرآیند یادگیری کوتاه مدت در مغز موشها انجام دادند، توانستد یک چیپ کوچک بسازند که از الکترودهایی برای اتصال به مغز و افزودن به ظرفیت حافظه استفاده می کند.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

ashkan tf بازدید : 25 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

به نام او

تاحالا فکر کردی چرا از خوردن یه برش پیتزای استاف کراس با اون خامه ی شیرینی که تهشه یه حس خوشایندی بهت دست میده که اصطلاحا بهش میگن لذت،یا این که چرا وقتی یه گل نرگس رو بو میکشی احساس خوبی سراغت میاد،همین طور چرا یه نفر که بهش علاقه مند هستی رو وقتی میبینی نمیتونی چشم ازش برداری(نیشتو ببند منظورم مامانت هست!)،به نظرت چرا وقتی اون هدفونت رو میذاری تو گوشت و موزیک مورد علاقت رو پلی میکنی علاوه بر این که ضربان قلبت میره بالا احساس میکنی موهای بدنت با تنت زاویه ی قایمه ساختن و اتفاقا چه قدر هم که بهت حال میده،اگه تا حالا در مورد اینا فکر نکردی،الآن به این فکر کن که چرا حتی با تجسم این چیزایی که خوندی همون حس خوشایندی در تو به وجود میاد که در واقعیت تجربش کردی!...

Mohammad518 بازدید : 26 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

پژوهشگران دانشگاه توکیو توانستند با استفاده از حباب صابون نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را بسازند. به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، این پژوهشگران با ابتکاراتی موفق شدند از حباب صابون به عنوان یک صفحه نمایش انعطاف پذیر و مستحکم استفاده کنند. مطابق گزارش وب سایت digitaltrends ، پژوهشگران دانشگاه توکیو در ژاپن موفق شده‌اند تصاویری را بر روی یک حباب صابون پخش کنند. 

عکس و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

Mohammad518 بازدید : 23 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

 نوکیا از یکی از فناوری‌های آینده در گوشی‌هایش توسط تاپانی جکینن، رئیس بخش طراحی، پرده‌برداری کرد و آن چیزی نیست جز یک گوشی انعطاف‌پذیر! نوکیا Kinetic در همایش Nokia World 2011 در مرکز اکسل شهر لندن، یکی از ستاره‌های جذاب بود.

 

با پیچ دادن گوشی به سمت جلو می‌توان فایل‌ها را مرور کرد و عمل پیچ دادن، سرعت را کنترل می‌کند. هر بیشتر پیچ دهید، سریع‌تر می‌توانید مرور کنید. اگر زیاد دور شدید خیلی راحت گوشی را به آرامی پیچ دهید تا به فایل یا مخاطبی که به دنبالش بودید دسترسی پیدا کنید. برای اجرا می‌توان گوشی را خم کرد یا آیتمی را در منو باز کرد.


عکس و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

Mohammad518 بازدید : 23 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

سیستم مفهومی JPods‌ نمونه ای از خطوط حمل و نقل پر سرعت شخصی (PRT)‌ است که انرژی مورد نیاز برای حرکت کابین های الکتریکی توسط پنل های خورشیدی تأمین می شود. با توجه به لزوم ایجاد تغییرات اساسی در نسل جدید سیستم های حمل و نقل و استفاده از سوخت های پاک، سیستم‌های حمل و نقل پر سرعت شخصی (PRT) طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته اند.

عکس و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 710
  • بازدید کلی : 6,363