loading...
گروه ردا
Pouria Owrangi بازدید : 29 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

 گنجی در دل دارم نورانی

گنجی عاشقانه و عرفانی

 

گنج من برتر از هر در بود

برتر از برترین در ها بود

 

گنج من سحری است بهتر از هر کیمیا

بهتر از زیبا ترین وردها

 

گنج من از دل برمی آید همی

از درون دل می آید همی

 

گنج من آرام بخش دلهاست

مرحمی از برای زخم هاست

 

گنج من پرتویی است در ژرفای غم

میزند نورش به ظلمات دلم

 

گنج من ساده ولی بی همتاست

جمله ای زیبا بروی لب هاست

 

گنج خود را من دهم ارزانی

این چنین گنج به این گرانی

 

ارزش این گنج را گفتم به تو

این است هدیه ی من به تو

 

گنج من از این قرارست بدان

تا توانی نزد خود آنرا بخوان

 

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

"پوریا اورنگی"

 

برچسب ها شعر درباره صلوات ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 887
  • بازدید کلی : 6,540