loading...
گروه ردا
Amirrezaest بازدید : 30 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

مرحله اول رقابت‌هاي انتخابي تيم‌هاي ملي کشتي بزرگسالان در 4 وزن دوم از صبح امروز در سالن شهداي هفتم تير تهران آغاز شده است که بعد از برگزاري مسابقات مقدماتي نفرات راه يافته به ديدارهاي نهايي اوزان 74، 86، 97 و 125 کيلوگرم کشتي آزاد مشخص شدند.

 

گروه ردا بازدید : 152 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

«ثروت خود را بر روی این زمین نیندوزید زیرا ممکن است بید یا زنگ به آن آسیب رسانند و یا دزد آن را برباید. ثروتتان را در آسمان بیندوزید، در جایی که از بید و زنگ و دزد خبری نیست. اگر ثروت شما در آسمان باشد، فکر و دلتان نیز در آنجا خواهد بود.»

«چشم، چراغ وجود انسان است. اگر چشم تو پاک باشد، تمام وجودت نیز پاک و روشن خواهد بود. ولی اگر چشمت با شهوت و طمع تیره شده باشد، تمام وجودت هم در تاریکی عمیقی فرو خواهد رفت.»

«نمی توانی به دو ارباب خدمت کنی. باید فقط یکی از آنها را دوست داشته باشی و فقط به یکی وفادار بمانی. همچنین نمی‌توانی هم بنده ی خدا باشی و هم بنده ی پول.»
«پس نصیحت من این است که برای خوراک و پوشاک غصه نخورید. برای همین زندگانی و بدنی که دارید شاد باشید. آیا ارزش زندگی و بدن، بیشتر از خوراک و پوشاک نیست؟ به پرندگان نگاه کنید. غصه ندارند که چه بخورند. نه می‌کارند و نه درو می‌کنند، ولی پدر آسمانی شما1 خوراک آنها را فراهم می‌سازد. آیا شما برای خدا خیلی بیشتر از این پرندگان ارزش ندارید؟ آیا غصه خوردن می‌تواند یک لحظه عمرتان را طولانی‌تر کند؟»

«چرا برای لباس و پوشاک غصه می‌خوررید؟ به گلهای سوسن که در صحرا هستند، نگاه کنید. آنها برای لباس غصه نمی‌خورند. با این حال به شما می‌گویم که سلیمان با تمام شکوه و ثروت خود، هرگز لباسی به زیبایی این گلهای صحرایی نپوشید. پس اگر خدا در فکر گلهایی است که امروز هستند و فردا از بین می‌روند، چقدر بیشتر در فکر شماست، ای کم ایمانان.»
«پس غصه ی خوراک و پوشاک را نخورید. چون بی ایمانان درباره ی این چیزها دائماً فکر می‌کنند و سخن می‌گویند. شما با ایشان فرق دارید. پدر آسمانی1 شما کاملاً می‌داند شما به چه نیاز دارید. اگر شما در زندگی خود، به خدا بیش از هر چیز دیگر اهمیت دهید و دل ببندید، او همه ی نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت.»2

پینوشتها:

1. منظور خدا است چون مسیحیان اعتقاد دارند که عیسی (ع) پسر خداست. در حالی که ما میدانیم یک خدا بیشتر وجود ندارد و حضرت عیسی (ع) پیامبر خدا می باشند و متأسفانه انجیل تحریف شده است.

2. انجیل متی، باب 6، 19 تا 33

Mohammad518 بازدید : 29 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

چهار دانشجوی مهندسی دانشگاه فناوری ماساچوست (MIT ) نمونه اولیه از یک دستگاه پوشیدنی ساخته اند که می تواند بدن را خنک ساخته و استفاده از دستگاه های تهویه هوا را منسوخ کند.

عکس و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

Delforooz بازدید : 27 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

شبکه‌های اجتماعی، گونه‌ای از وب‌سایت‌های اینترنتی هستند که افراد، گروه‌ها و سازمان‌ها، در آن‌ها پیرامون یک یا چند ویژگی مشترک گردهم می‌آیند و اطّلاعات، مطالب و محتواهای خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند..

در ماهیّت و پیشینه‌ی شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی اینترنتی، نقل قول‌ها و اظهارنظرهای بسیار متفاوتی وجود دارد. برخی ظهور و بروز این شبکه‌ها را کاملاً طبیعی و در راستای تحوّل موضوع ارتباطات و اطّلاع‌رسانی می‌شمارند امّا بسیاری نیز بر این باورند که در پس پرده‌ی راه‌اندازی این شبکه‌ها، خصوصاً از سوی ایالات متّحده امریکا، منافع اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی فراوانی وجود دارد.

شبکه‌های اجتماعی بر پایه‌ی تئوری معروف «شش درجه جدایی» به وجود آمدند و جالب است که این تئوری و بهره‌برداری‌های از آن کاملاً مورد علاقه‌ی سیستم‌های اطّلاعاتی و امنیتی است. ظنّ استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای جمع‌آوری اطّلاعات و اشراف اطّلاعاتی و یا حتّی جاسوسی وقتی تقویت می‌شود که مشاهده می‌کنیم پس از واقعه‌ی یازده سپتامبر 2001 در امریکا که نقاط ضعف دستگاه‌ها و لایه‌های امنیتی ایالات متّحده را بیش از پیش آشکار کرد، شبکه‌های اجتماعی اینترنتی از رشد قابل توجّهی برخوردار شدند. به نحوی که معروف‌ترین وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مثل ارکات، لینکداین، مای‌اسپیس، فیس‌بوک و توئیتر که بیشترین کاربران شبکه‌های اجتماعی را در دنیا به خود اختصاص داده‌اند در بعد از این تاریخ به وجود آمده‌اند.

ظاهراً با توجّه به شکست لایه‌های اطّلاعاتی و امنیتی ایالات متّحده در اشراف به القاعده و عدم شناخت قبلی این سرویس‌ها از عاملان حملات انتحاری به ساختمان‌های مرکز تجارت جهانی در نیویورک و ابهامات در چگونگی و کیفیت ارتباط آنان با سران القاعده، این نیازمندی در سیستم‌های اطّلاعاتی و امنیتی به وجود آمد که دامنه‌ی اشراف خود را در دنیا گسترش داده و به آن عمق ببخشند. لذا از شبکه‌های اجتماعی برای اشراف، تحلیل و بررسی رابطه‌ی بین افراد، گروه‌ها، دسته‌ها و مطالعه‌ی کیفیت و چگونگی رابطه‌های آنان برای مقاصد اطّلاعاتی استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر بدیهی است که هزینه‌های سرسام‌آور این وب‌سایت‌ها که خدمات خود را به صورت رایگان عرضه می‌کنند نمی‌تواند تنها از طریق تبلیغات تأمین شود و منطقی است که وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، مخارج خود را از طریق فروش اطّلاعات تجاری و غیرتجاری که با داده‌کاوی در انبوهی از اطّلاعات کاربران و محتواهای چندرسانه‌ای آنان به دست آمده‌است تأمین کنند. از این رو محرمانگی اطّلاعات کاربران از سوی این گونه از وب‌سایت، ادّعایی بیش نیست.

گروه ردا بازدید : 27 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

 شعر زیبای به طه به یاسین، اثر  علی فانی رو در ادامه براتون قرار دادم که برای منتظران امام زمان (عج)  واقعا تأثیر گذار هست. متن آهنگ در ادامه مطلب

لینک دانلود از سایت blognews

دانلود کیفیت 320          دانلود کیفیت 128

Pouria Owrangi بازدید : 30 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

تاکى به تمناى وصال تو يگانه 

اشکم شود، از هر مژه چون سيل روانه 

خواهد به سر آيد، شب هجران تو يانه؟

اى تير غمت را دل عشاق نشانه 

جمعى به تو مشغول و تو غايب ز ميانه

{ادامه شعر در ادامه مطلب}

گروه ردا بازدید : 26 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

آرزوی حس حضور امام زمان(عج) در زندگی، حس عجیبی است که زندگی را سراسر نور می‌کند و قلب عاشقان را به تپش وا می‌دارد. این حس حضور، نشاط، شور و شعف را در رگ‌های زندگی جاری می‌کند و لحظه لحظه . . .

گروه ردا بازدید : 24 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت خرج تحصیل خود را بدست می آورد یک روز به شدت دچار تنگدستی و گرسنگی شد او فقط یک سکه نا قابل در جیب داشت.  در حالی که گرسنگی سخت به او فشار میاورد تصمیم گرفت از خانه بعدی تقاضای غذا کند  با این حال وقتی دختر جوان زیبایی در را برویش گشود دستپاچه شد و به جای غذا یک لیوان آب خواست.  دختر جوان احساس کرد که او بسیار گرسنه است.برایش یک لیوان شیر بسیار بزرگ آورد پسرک شیر را سر کشیده و آهسته گفت:  چقدر باید به شما بپردازم؟  دختر جوان گفت:هیچ.  مادرمان به ما یاد داده در قبال کار نیکی که برای دیگران انجام می دهیم چیزی دریافت نکنیم.  پسرک در مقابل گفت:از صمیم قلب از شما تشکرمی کنم.  پسرک که هاروارد کلی نام داشت پس از ترک خانه نه تنها از نظر جسمی خود را قویتر حس می کرد بلکه ایمانش به خداوند و انسانهای نیکو کار نیز بیشتر شد. تا پیش از این او آماده شده بود دست از تحصیل بکشد..  سالها بعد……  زن جوانی به بیماری مهلکی گرفتار شد. پزشکان از درمان وی عاجز شدند.او به شهر بزرگتری منتقل شد. دکترهاروارد کلی برای مشاوره در مورد وضعیت این زن فراخوانده شد.  وقتی او نام شهری که زن جوان از آنجا آمده بود شنید برق عجیبی در چشمانش نمایان شداو بلافاصله بیمار را شناخت. مصمم به اتاقش بازگشت و با خود عهد کرد هر چه در توان دارد برای نجات زندگی وی به کار گیرد.  مبارزه آنها بعد از کشمکش طولانی با بیماری به پیروزی رسید. روز ترخیص بیمار فرا رسید.زن با ترس و لرز صورتحساب را گشود . او اطمینان داشت تا پایان عمر باید برای پرداخت صورتحساب کار کند. نگاهی به صورتحساب انداخت جمله ای به چشمش خورد. ”همه مخارج بیمارستان قبلا با یک لیوان شیر پرداخته شده است“.

گروه ردا بازدید : 32 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

به نام خدا

امروز می‌پردازیم به یکی از امکانات ویندوز که البته به نظر خودم بیشتر نقطه ضعف به شمار میاد. این امکان AutoPlay هست که به شما اجازه میده که یه برنامه رو به صورت خودکار از روی سی دی یا فلش یا هر حافظه‌ی دیگه‌ای اجرا کنید. برای مثال یه سی دی رو جوری تنظیم کنید که با قرار دادن در CD-ROM به طور خودکار یه نرم افزار رو نصب کنه. این امکان ممکنه واسه یه شرکت نرم افزاری به درد بخور باشه، اما به هکرها این اجازه رو میده که یه ویروس رو بدون اجازه‌ی شما روی کامپیوترتون اجرا کنند. ضمن این که همه‌ی ما بلدیم که چطور با دوبار کلیک کردن یه برنامه رو باز کنیم!!! پس به نظر من بهتره که به خاطر چند تا کلیک ساده، امنیت کامپیوترتون رو به خطر نیندازید. اگر مشتاقید بدونید چطوری میشه این امکان مخوف (!!) رو غیر فعال کرد، ادامه مطلب رو بخونید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 762
  • بازدید کلی : 6,415