loading...
گروه ردا
Amirrezaest بازدید : 35 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

کارلوس کي‌روش اظهار داشت: من از جهنم گذشتم و با ايران به جام جهاني صعود کرديم و اکنون به بهشت رسيديم.

 

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه قبل از مراسم قرعه‌کشي که فردا برگزار مي‌شود چه احساسي دارد گفت: من خيلي احساس ريلکسي دارم و احساسم مثل همه مربيان است. دوست دارم مهربان‌ترين قرعه براي ما باشد، دوست ندارم مقابل تيم‌هايي باشم که مربيان پرتغالي داشته باشد فقط مي‌خواهم آماده‌سازي خوبي براي جام جهاني داشته باشيم.

 

سرمربي تيم ملي تأکيد کرد: هنوز که تا اين مرحله آمده‌ايم آماده‌سازي خوبي نداشتيم و نمي‌دانم چه اتفاقي مي‌خواهد رخ دهد. مهم اين است که بين من و برخي از مسئولان فدراسيون اختلاف‌نظري وجود دارد و تاکنون همه آنچه که براي آماده‌سازي مي‌خواسته‌ام انجام نشده است.

 

سرمربي تيم ملي تأکيد کرد: 6، 7 کشور به من پيشنهاد بازي دوستانه دادند اما من به آنها گفته‌ام هنوز چيزي مشخص نيست.

منبع: http://www.varzesh3.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 897
  • بازدید کلی : 6,550